like a prayer

2010-11-21 @ 22:22:17
Jag har aldrig varit något stort fan av Idol, mer än att se utgallringarna. Kollar heller inte på det i år mer än någon gång då & då. Men jag måste säga - Jay, jävlar. Han ser bra ut på något sätt, har en grymt röst, och humor. Antar att det gör det lite extra när jag vet saker som han gått igenom, men han är bara så grym. Låt honom komma tvåa.

Och sen över till något annat. Jag är trött. Helt slut i huvudet efter de senaste dagarna. Sover inte när jag borde vilket resulterar i att jag får alldeles för lite sömn. Går jag och lägger mig i tid på kvällen för det? Nepp. Fast däremot ska jag faktiskt gå och lägga mig nu, så fort jag skrivit klart detta inlägg. När man blir yr i bollen på en cider så är det ett tecken på att man borde sova. Haha.
Jobbat 6-15 både lördag&söndag, vilket har inneburit ingen utgång. Däremot var jag på Nine ball igår med syster & hennes man, Jonas & Teo. Fick en hel del skratt där, och även blåmärken på rumpan av att ha suttit alldeles för länge på en mycket hård yta. Men inget att klaga på, jag hade en bra kväll och jag har saknat sådana kvällar.
Skulle egentligen träffa Thess & Martin, men det blir på lördag istället. Har jag bestämt. Japp.

Vill även berätta att jag och lillebror minsann ska gå på bio och kolla Harry Potter någon gång i veckan eller nästa. Inte allt för ofta vi umgås tycker jag ...

Nej fy, nu är det dags att sova.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0