wohoooo.

2010-11-14 @ 20:53:13
watching you watching me..

den där "reglen" som tjejer har, om att man inte får bli tillsammans med sina vänners ex? well, jag har iallafall lärt mig att samma sak verkligen inte gäller för killar. hmpf. det är faktiskt lite kul att betrakta ändå, hur desperata en del killar är. inte bara mot mig, utan allmänt mot tjejer. go go go.

hur som helst, vad är nytt? inget egentligen. snart är det första advent, sen jul och sen nyår. jag vill ha nytt jobb och ibland saknar jag nästan att ha en pojkvän. Men bara nästan.

Vad händer på nyår? För tidigt för att prata om kanske..

Äeh, jag hade nog inte så mycket att komma med nu heller märker jag.

Så .. hejdå :D

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0