Livet just nu

2011-04-02 @ 11:33:52
Än så länge blir det inget med det där med filmerna, för jag har varken tid eller ork haha. Händer så satans mycket nu för tiden, men jag gillar det.
Vissa dagar är mycket bättre än andra. Jag ska inte ta ut något i förskott, men en liten del av mig hoppas ändå att gamla jag är på väg tillbaka. Jag håller tummarna för det iallafall. Må så som jag har gjort den senaste tiden är inte alls kul..

Ja, så vad ska jag berätta då? Jobbet på Donken börjar kännas bättre då folk faktiskt börjar fatta att jag är trött på att inte utvecklas det minsta. Men samtidigt, vissa är så totalt blanka i huvudet att det är sjukt. Stå och trycka ner en person på vissa sätt, det är inte alls okej.
Söker dock samtidigt en massa andra jobb, och funderar även på att plugga till höst. Ska ta och fixa papperna ikväll tänkte jag så att jag kan få iväg dem! :)
Annars då.. ja, jag ska snart hem till mina föräldrar. Mammas kusin Susanne kommer ner för att hålla i ett aloevera party klockan två, och senare blir det massa god mat. MUMMMMMS.
På onsdag ska vi hem till Elisabeth för ett smyckesparty, sooooom jag längtar istället! Det ska bli så skoj.
Händer även lite saker runt mig just nu som jag inte kan skriva om i bloggen, men som gör mig väldigt glad för tillfället. Det är dock en hemlis och får hålla sig så ett tag till framöver!
Nej, nu ska jag sminka mig och göra mig klar, sen drar jag hem till mina föräldrar!

Ha det bäst folks!

Ciao :*

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0