2011-02-05 22:59

2011-02-05 @ 22:59:00
Gårkvällen blev lyckad! Hade en bra kväll med bowling som gick käpprent åt helvete och sen utgång. 
Kvällen slutade inte riktigt som jag hade hoppats och jag har insett saker jag önskar jag slapp. Jag måste dock säga att kvällen hade blivit ännu värre om det inte vore för Henke som kom springandes till undsättning. Vet inte vad jag skulle tagit mig till igår utan dig. You know I love you! Vissa tillfällen inser man verkligen vilka vänner det är som verkligen bryr sig. Igår var en sån kväll.
Dagen idag har bara spenderats med att göra ingenting. Och morgondagen kommer nog spenderas likadant. Ska hem till mina föräldrar iallafall så att jag har något att göra och underhålla mitt sinne. Film och lite sånt kan jag tänka mig att det blir. En mysdag iallafall! Fixa bloggen ska jag också ta och göra :)
Måndag morgon ska jag ringa läkaren och fixa tid och på kvällen blir det jobb.
.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0