& så var det alla hjärtans dag.

2011-02-14 @ 17:38:51
Jag har alltid sagt att jag inte är mycket för att fira alla hjärtans dag. Tycker snarare man borde visa varandra vad man betyder varje dag.
Men jag har insett på senare tid att man kan göra både och. Ibland när det är stressigt så kan det vara bra att ha en dag när man får sätta sig ner tillsammans, äta mysig middag och tala om för varann hur mycket man älskar varann.
Nu har jag ju ingen pojkvän, och om jag håller mig till mina planer så lär jag inte ha någon till nästa alla hjärtans dag heller. Men visst hade det varit mysigt, speciellt en sån här dag...
Men om enda sättet för mig att hålla mig ovanför ytan just nu är att vara för mig själv ett tag, så får jag vara det. Insåg precis att jag snart varit singel i ett år, och jag njuter fortfarande.
Men hur som helst.
Alla ni kära och inte kära, partners och singlar ..ha en fin alla hjärtans dag!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0