Kärlek.

2011-01-25 @ 13:01:58
Fyfan vad kärlek ställer till det egentligen. Har nog aldrig varit så förvirrad som jag är just nu.
Förmodligen är det därför jag inte vågar chansa på något, för jag är rädd att det var fel person och ..äh. Det är en enda röra i mitt huvud nu kan jag ju ta och tala om för er. När jag inte ens kan förklara riktigt för min syster, då är det något som inte står rätt till, haha. Blir knäpp på det här.
Hur som helst. Den senaste veckan har jag matat igenom snart hela säsongen av Ska du säga (what I like about you).. Har bara några få avsnitt kvar. 
Jag sa till en vän häromdagen att jag oftast kollar en serie, och när jag kollat alla avsnitt så kollar jag en annan.. Men insåg nyss att så är det ju verkligen inte alls. Har jag inte räknat helt fel så kollar jag nog .. 8 stycken olika nu. Men alla är ju så satans bra!!
Idag ska jag leka med syster. Har även snackat lite med Jenney och Henke, så kanske ska vi träffa dem också. Får se hur det blir.
Lönen blev jag positivt förvånad över denna månaden. Nu känns det inte lika jobbigt med räkningarna kommande månader.
Jaa-a, det var väl lite av min vardag just nu. Helvete vad jag skriver känner jag, borde sluta eftersom jag inte har något vettigt att skriva alls egentligen.. Så, det får bli vad jag gör nu. Återgår till mina serier och säger;

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0