what the hell are you talking about

2011-06-26 @ 03:20:45
Ibland får jag såna sug att skriva i bloggen, sug att börja blogga på riktigt igen. Men sen är ju bara frågan hur länge denna omgången kommer hålla i sig dock.

Har jobbat 16-01 ikväll, men har iallafall hunnit vara hemma och varva ner ett tag nu. Kollat senaste avsnittet av Pretty Little Liars har jag också gjort. Svinbra serie!

Ligger för tillfället bara i sängen med datorn, snackar lite med Nedde över fb och syster över sms. Känner hur mycket jag vill sova, men är ändå samtidigt rastlös. Har kanske inte riktigt varvat ner efter jobb egentligen?

Insåg precis att tiden går så sjuukt mycket fortare när man är hemma än när man är på jobb. Känns så iaf.

Nej. Nu ska jag inte sitta här och skriva en massa gojja. Utan ska sova istället! Så...

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0