Leende guldbruna ööööögon.

2011-05-02 @ 00:25:24
Jag mår bra. Så jävla bra.
De senaste dagarna har varit så roliga att de lyft upp allting just nu. Min syster, min familj, mina vänner. Är så glad för allting. Mest av allt för att jag faktiskt vet att jag aldrig kommer förlora mongot till syster. Det är bara vi det där, "kiss and make up", fast inte riktigt lika intimt kanske. 
Hur som helst. Har precis laddat upp en maaaassa bilder från Valborg på facebook, deklarerat och även börjat ladda upp lite filmklipp.. Ska jobba klockan 7 imorgon bitti, tror ni kanske det är dags för mig att sova?

För det tror minsann jag.

Godnatt! :D


Älskar dig. Obeskrivligt mycket. Syster. Fina du. <3

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0