Bara ännu en vanlig torsdag!

2012-12-06 @ 15:39:33
Tjolahoppsan!

Precis kollat klart julkalendrarna, för det är ju faktiskt två att följa iår. Inte för att jag brukar kolla dem, men i år var ju bara ett måste.
 
Busat lite med bästis idag, var nere på AMS och sen åt vi en sallad hemma hos oss. MUMS!
 
Snart ska jag ta bussen till mitt tredje pass på filmstaden, superfun :D Enda jobbiga är att jag är trött som satan, men när är jag inte det egentligen? Måste finnas något att göra åt det.

Och JA, jag rör mig, tränar osv. Men det hjälper inte mycket vill jag lova. Och oavsett hur mycket eller lite (ja, även lagom) jag sover om nätterna tar det ändå inte lång tid innan jag vill sova igen. Börjar jag bli gammal tro? Haha, 22 år och 50års kris. Det är ganska illa.
 
Betalat in första delen till utbildningen idag, vilket är riktigt skönt. Men nojar att pengarna skickas fel, och det lär jag väl göra tills jag får höra från dem att de mottagit mina pengar. Phew.
 
Aja, nu ska jag försöka fixa till mitt tryne och sen bege mig mot jobb. Känns rätt så skönt att kunna säga så.
 
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0