Helt slut

2012-12-12 @ 21:49:30
Har äntligen fått se sista filmen i twilight sagan, och jag älskade den! Är ju en del skillnader från boken, men BRA skillnader förutom allt de tagit bort såklart. Böckerna är ju alltid bäst.
 
Innan dess var jag i Ekeby och träffade bästis och sustår. Även Jonas kom ut en sväng, som jag saknat honom! Skönt att få catcha up litegrann. :)

Just nu känner jag bara för att gå och lägga mig och sova, men min baby jobbar fortfarande och nojig som jag är så kommer jag nog inte kunna somna ändå förrän jag vet att han är påväg hem iallafall, haha. Älskade man <3
 
Ska jobba fredag & lördag. Fy vad det är skönt att ha kommit igång igen och ha något att göra! Underbaaaart.

Såg att ni var några som klickat på länken på fb, haha. Skoj ;)

Hur som helst. Nu ska jag nog ta och kolla avsnitten av Nikita, och även Once Upon A Time som senast kommit ut.

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0