xoxo

2012-12-19 @ 16:30:00
Precis kollat sista avsnittet av Gossip Girl :( Det är ändå en av de få serier där jag faktiskt tyckt det varit ett riktigt bra sista avsnitt! (One Tree Hill sög t.ex.) Älska Gossip Girl iallafall. Har varit en riktigt bra serie om jag får säga det själv, vilket jag ju faktiskt får i min egen blogg! Tur att jag har x antal andra serier att kolla vidare på iallafall, haha!
 
Har även hämtat ut mina efterlängtade Glossyboxar idag!! Den ena är den vanliga månadsboxen och sen är det en nyårsbox med 5 full-size produkter!
 

 
 
Decemberboxen;

Zoya Nailpolish 149:-/15ml
La Sultane De Saba Ginger Green Tea Body Lotion 269:-/150ml
Kiss Nails imPRESS Manicure 100-120:-/pkt
So Susan Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette 129:-/st
Anatomicals Hot and Fiery B-Movie Body Clenser 79:-/300ml
Via Play Två månaders gratis TV & Film 79:-/månad
 
 
Nyårsboxen;
 
Kryolan Professional Make-Up High Gloss Lipgloss 139:-/4ml
Model Cheek + Lip Tint Rosy Red 155:-/10ml
BM Beauty Lash Thickening Mascara 179:-/8ml
Nails Inc. Nail Polish 149:-/10ml
Nyx Cosmetics One Night In Morocco 390:-/st
 
Nu saknas bara mina kläder sen är jag fit for fight till nyår! (om de passar mig vill säga). Klicka här om ni är sugna på att börja med Glossybox ni med! 
 
Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton. Jag jobbar 12h på fredag, utöver det är jag ledig fram till tisdag. Så ska ta och fixa undan här hemma och så ska vi sätta upp hyllorna så vi kan få iordning i datorrummet tänkte vi. Har även börjat läsa andra boken i Fifty Shades Triologin på engelska, så lite tid kommer väl gå åt till det! I'm hooked.
 
Tanken är också att vi ska gå på bio på lördag, får se hur det går med det men isåfall ska vi kolla den nya, Hobbit. Ska bli intressant då alla kunder på jobb verkar ha väldigt delade meningar om den filmen. Är väl ännu en sån där antingen-hatar-man-eller-så-älskar-man-den-film. (satan vad det var svårt att skriva, haha!)

Ska ta och hoppa in i duschen nu innan jag ska börja städa iallafall.

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0