I only want to be with you

2012-02-04 @ 04:26:41
Haha, det är verkligen hemskt hur dålig jag är på att blogga egentligen. Mest för att jag vet hur kul det är att ha något att gå tillbaka till och läsa igenom, spara sina minnen. Hur som helst så har jag egentligen material till att skriva hur många inlägg som helst, men då jag valt att hålla det mesta för mig själv nu för tiden så rasar ju antalet där drastiskt haha! Jag får helt enkelt lära mig att det faktiskt är okej att prata ut och gråta. Det var något jag var väldigt duktig på förr - vad ändrades? Ligger hemma i sängen nu. Tomt känns det av två anledningar. Sovit ensam utan baby i ca en vecka nu, något jag inte gjorde på ungefär 4 månader. Men det är samtidigt rätt skönt att känna att man inte är klistrade vid varann. Jag har nog tyvärr - som vanligt - inget speciellt roligt att berätta för er. Är väl troligtvis därför det så sällan blir några inlägg kanske. Däremot är det väldigt skönt att skriva. Orden dansar runt och bildar en massa meningar här utan att jag behöver tänka speciellt mycket på vad jag ska skriva. Är väl kanske ett tecken på att jag borde börja skriva igen - och då menar jag annat än en massa minnen i en blogg. Nu är klockan snart halv 5, jag borde verkligen sova.. Så jag säger godnatt nu, önskar er en god fortsättning och avslutar med ett Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0