Long time no see.

2013-01-23 @ 12:54:31
Då var vi här igen. Ett inlägg från ingenstans!

Som vanligt börjar jag inläggen med att livet går bra, för det gör det ju. Ska snart iväg till jobb och kolla film, vet dock ännu inte riktigt vilken jag ska se men det märker vi.

Satt och kollade alla bilder på fb som folk lägger upp, massa fina vinterbilder, och insåg en sak. Om drygt en månad är jag uppe med min älskling och svärföräldrar och åker snöscooter(?), myser framför brasan och bara allmänt njuter av det fina landskapet, SOM JAG LÄNGTAR!

Efter det börjar jag plugga och då är det all in. Och sen i sommar ska vi ta två veckor i värmen, underbart!
 
På måndag ska jag på arbetsintervju på Espresso House. Antar att det egentligen inte är något för mig eftersom jag ska plugga på heltid och redan har ett jobb på biografen där jag kommer hoppa in på helgerna. Men går jag inte dit får jag väl inga pengar från försäkringskassan antar jag. :) Ack, denna arbetsförmedling..... Men what to do?
 
Har även beställt hem en detox till mig och mamma som vi ska köra på samtidigt. Förhoppningsvis blir det också början på min viktnedgång, känner att det verkligen är dags nu. Lär nog bli några kämpiga 10 dagar, men I can do it!!
 
Så mycket mer har jag väl inte att tillägga just nu. Nu ska jag göra mig klar och sen åka ner till bion. :)

Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0