Life goes on.

2013-06-15 @ 10:35:15
Ja, som titeln säger. Livet går vidare. Och snabbt går det. Verkligen. Snabbt som fan.
 
Har börjat på riktigt med klienterna i skolan nu, och det är så skoj! Känner verkligen att jag har hittat rätt, och det är så otroligt skönt. Lite mer än ett år kvar nu, sen är jag färdigutbildad hudterapeut, vad hände där liksom? Tiden bara springer.

Om två veckor har vi alltså redan gått 4 månader i skolan.. 4 MÅNADER? Jag minns när det var 4 dagar :D haha.
 
Idag ska vi fira världens bästa xtra-mami som fyller 55, (eller var det 25? ;) hihi) och ska ha lite 5års kalas. Wunderful! :D Känner på mig att det blir en riktigt bra dag idag faktiskt. :)

Fina faster. Alltid i tankarna. Vad gör du? Var är du? Kan du se att vi saknar dig? Känna att vi älskar dig? Du behövdes verkligen här nere. <3

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0