Soon to be a new year!

2016-12-31 @ 15:49:02
Hallojtjenahoppsan!
 
Sitter och väntar på att Lobbe ska bli klar med sitt duschande och få på sig kläder. Snart är det dags för oss att bege oss till Hyllinge och syster där vi ska göra oss klara för nyårsfirande!
 
Vid 18 beger vi oss ca .. 20 meter bort för att fira nyår inne hos Emelie och Matti. 3-rätters middag, spel och supernice sällskap, kan det bli bättre? Nää. Detta året kände ingen av oss för någon storslagen fest. Bara ta det lugnt, umgås och ha kul - som äkta gamlingar!
 
Inte nog med det, så ska jag dessutom våga mig på en tight klänning ikväll! Det har jag inte haft på mig på .. mja, 4 år kanske?
 
Gott nytt år säger jag iallafall! 
 
Ciao!

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0