we live and we learn.

2009-12-09 @ 23:03:37
Sitter i mitt galet mysiga rum och bara njuter av tillfället en stund. Det är magiskt vad mycket lite levande ljus kan åstadkomma egentligen.

Och det är underbart vilken glädje som spolas igenom mig när jag tänker på mina vänner. Efter allt som hänt sedan början av 2008, har jag lärt mig vilka som faktiskt umgås med mig för den jag är. De fick stå ut med mycket skit, men (och detta säger jag gång på gång, för att det är ofattbart för mig) ändå står de kvar vid min sida. Det är inte många, men det är dem jag vet att jag har kvar i vått och torrt.
Kärlek lyfter en på magiska höjder, visst gör den det. Men vad är kärlek egentligen utan några vänner omkring sig? - Ingenting.

Så, som sagt.. jag sitter bara och njuter av tillfället.

Just nu verkar det som att fredagen kommer bli en repris av utgången för några veckor sedan. Millan, Juffie, Anya & Filla. Glädje!

Nu ska jag se om jag kan hitta något roligt att kolla på, annars går jag minsann och lägger mig tror jag.

Era åsikter
Postat av: josefin

JAG STÅR KVAR! men jag har inget annat val ..det har ju i och för sig inte du heller.

looove. <3

2009-12-09 @ 23:47:17
URL: http://juffemedkniven.blogg.se/

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0