Off balance.

2010-02-22 @ 01:30:41
Helt sjukt hur någon kan få en så totalt ur balans. Jag har aldrig varit med om det förr. Det skrämmer mig lite.

Jag är gladare än jag varit på mycket länge, tack vare en viss person. Det är galet hur någon kan få en att må så bra, skratta och känna sig totalt säker i sig själv, bara genom att finnas i närheten. Jag kan säga precis vad som helst, utan att känna att jag blir dömd. Kan vara mig själv rakt igenom - det vill säga totalt störd, fnittrig och galen - utan att vara rädd för att bli illa omtyckt. Jag har saknat det, för det var längesedan jag kände att jag hade fötterna på jorden och inte var någon annanstans hela tiden.

Imorgon blir det jobb och sen träning på kvällen I think. Hoppas jag på iallafall. Det hela beror väl egentligen på om jag kommer ihåg att ta med mig träningsväskan. Annars får jag se vad jag hittar på, men dagarna känns inte fullt så sysslolösa längre. Efter att ha spenderat mer än ett år på att bara ligga inne och glo på film, eller festa är det rätt skönt att göra saker som inte innebär att bara sitta still.

Nu är det nog dags för mig att sova känner jag. Så att jag är pigg till jobb ;D

Godnatt vettja!

Era åsikter
Postat av: petra

<3<3

2010-02-23 @ 18:22:37

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0