Jobbigt.

2013-05-29 @ 18:13:01

Igår gick jag hem från skolan efter halva dagen. Igår var en sån dag. En sån dag jag har sluppit väldigt länge nu. En dag full med tårar bakom ögonlocken, smärta i bröstet, tungt att andas & svårt att le. Igår var ångesten tillbaka på besök..

När jag kom hem så sysselsatte jag mig med att fixa & möblera om i lägenheten. Det höll iallafall tankarna borta och ångesten var inte lika stor. Anya kom också på besök någon timme vilket även det hjälpte litegrann. Men fortfarande idag sitter ångesten kvar som en dov påminnelse.

Nu är det bara en dag kvar & sen är det begravning. Fredagen kommer bli en sjukt jobbig dag. Jag hoppas att vi kan försöka le lite åt minnena även då, det hade Ina velat. Det kommer vara den jobbigaste dagen på många år.

Jag hoppas du har det bättre där du är nu. Jag älskar dig.


Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0