shut up or go home

2013-10-18 @ 09:49:00
Jag skrev precis ett väldigt argt inlägg. Ett väldigt kränkande inlägg, som jag så gärna hade velat publicera. Men just för det var så kränkande så var jag tvungen att ta bort det. Vinner ingenting på det och jag hade bara ångrat mig sen.
 
Men for the record. Om det är någon mer som tycker att jag borde ändra på den jag är, som tycker att jag helt plötsligt, från INGENSTANS ska kunna läsa av att ni, efter flera års vänskap, helt plötsligt inte tycker att vår vänskap är okej. Ja, då kan ni helt enkelt bara stoppa upp huvudet någonstans dit ljuset aldrig kommer och lämna mig ifred, okej? :)
 
Det finns folk som älskar mig för den jag är, mina bästa vänner är just mina bästa vänner, för att jag är den jag är. Så om jag inte passar så kan du rent ut sagt dra åt helvete, för då är du ingen som passar mig heller.
 
Nu fick jag återigen radera det jag skrivit för att jag blev en liten smula för arg. Så det är kanske dags att avsluta detta redan nu, innan det går för långt.

Era åsikter

Jag lyssnar på dina åsikter:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hur kan jag få tag på dig? (publiceras ej)

URL/Har du någon egen blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0